جسد راننده از داخل خودرو سواری پرس شده در مراغه رها سازی شد

 مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی مراغه گفت: آتش نشانان این سازمان جسد راننده پیکان وانت پرس شده را از داخل آن رها کردند.

 

ناصر صمدیان افزد: با اعلام پلیس راه مراغه - هشترود در ساعت 13 و 10 دقیقه امروز مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در این محور، امدادگران به محل اعزام شدند.
وی اظهارکرد: ماموران در ساعت 13 و 25 دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده کردند که راننده پیکان وانت در اثر تصادف با یک دستگاه تریلر و زیر فشارناشی از حادثه، جان باخته و جسد وی گرفتار لاشه خودرو شده است.
مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی مراغه یادآور شد: با توجه به پرس شدن راننده در داخل خودرو، عملیات رها سازی حدود 20 دقیقه طول کشید.
صمدیان ادامه داد: امدادگران این سازمان پس از رهاسازی، جسد را به مراجع ذی صلاح برای انتقال به گلشن زهرای این شهرستان تحویل دادند.
وی اظهارکرد: در این عملیات امدادگران جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 نیز با این سازمان همکاری کردند.
یک منبع آگاه از پلیس راه مراغه - هشترود در این ارتباط گفت: این حادثه در محور روستایی دیوزم اتفاق افتاده و مقصر حادثه راننده پیکان وانت اعلام شده است.
بنا به اعلام فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی تا پایان آبان سال جاری 25 نفر در محور مراغه - هشترود بر اثر تصادف جان باخته اند.
محور مراغه - هشترود به طول 101 کیلومتر با پیچ های خطرناک از دو شهر خداجو و نظرکهریزی می گذرد و بیشتر ترددهای شهرستان های جنوب استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شمال کردستان از این مسیر انجام می شود.
این جاده از حادثه خیزترین راه های کشور است و طبق آمار پلیس راه ، در پنج سال گذشته بیش از 800 نفر در این مسیر کشته و زخمی شدند.
از پنج سال گذشته تا کنون بیش از یک هزار و 200 خودرو در این محور دچار خسارت شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 12 آذر 1394برچسب:, | 10:13 | نويسنده : شهروند مراغه ای |